Reklamacje

W sprawie gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). Termin reklamacji określają przepisy Kodeksu Cywilnego bądź gwarancji producenta. Koszt wysyłki reklamacji ponosi Kupujący. W celu złożenia reklamacji należy: 

  • zawiadomić sprzedającego e-mailem o zamiarze złożenia reklamacji 
  • wysłać towar na adres siedziby sprzedającego wraz z paragonem lub kopią f-vat

Reklamacje na usługi firmy kurierskiej

Po odebraniu przesyłki macie państwo prawo do otwarcia przesyłki i sprawdzenia jej zawartości. Jeśli stwierdzicie państwo iż produkt zakupiony przez was jest inny lub zniszczony możecie sporządzić protokół szkody lub braku. Następnie skontaktuj się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i sporządzenie protokołu (z dokładnym opisem zabezpieczeń, uszkodzeń towaru oraz opakowania - złe spisanie protokołu szkody może spowodować odmowę reklamacji przez firmę kurierską) szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia reklamacji Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Spisanie protokołu szkody z datą inną niż data dostarczenia może spowodować wydłużenie się czasu reklamacji. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską wynosi do 3 miesięcy. Jeśli przesyłka długo do Ciebie nie dociera skontaktuj się z nami.


Nasze produkty polecają specjaliści


Opinie naszych klientów

MASZ
PYTANIA?

Zapytaj Naszego
specjeliste

TELEFON KONTAKTOWY

+48 884 657 609